100 asiaa minusta!

001. Olen vain 155 cm pitkä
002. Jouduin ostamaan uudet silmälasit istuttuani edellisten päälle
003. Minua luullaan jatkuvasti paljon nuoremmaksi kuin oikeasti olen
004. Pienenä uskoin ihmeisiin
005. Rakastan tekotaiteellisuuspuuskia (esim. saatan tehdä runoja Wikipedian satunnaisesta artikkelista muutamia sanoja sieltä täältä poimien)
006. Rakastan jääkiekkoa ja olen kävelevä lätkäsanakirja
007. Haluaisin matkustaa Kanadaan
008. Olen menossa NHL Premiereen 2010 katsomaan Carolina Hurricanesin ja Minnesota Wildin välistä ottelua ensi syksynä
009. Unelmoin järkkärikamerasta
010. Unelma-ammattini olisi urheilutoimittaja (mikä ei tule koskaan tapahtumaan)
***
011. Jäätelö on ihanaa, voisin syödä vaikka koko litran paketin kerrallaan, mutta kun se ehtii sulaa ikävästi
012. Viihdyn liiankin hyvin yksin,
013. jonka johdosta olen aina koulussakin yksin ja satunnaisesti juttelen muille, en läheskään joka päivä
014. Dead Poets Society jätti minuun lähtemättömän vaikutuksen (en sitten tiedä miksi)
015. En voi juoda kahvia enkä muutenkaan siitä pidä
016. Löydän jokaisesta päivästä jotain positiivista
017. En pidä valittamisesta, mutta voin kyllä sitä kuunnella
018. Rakastan listaamista
019. Haluaisin koiran
020. Koko yön valvominen on huippua

***
021. Pidän kaikista vuodenajoista
022. Syksystä siksi, koska silloin saa juoda teetä niin paljon kuin haluaa, saa kuunnella sateenropinaa ikkunaa vasten, polttaa kynttilöitä ja möllöttää
023. Talvesta, koska silloin voi pelata jääkiekkoa
024. Keväästä, koska silloin kaikki ovat hyvällä tuulella (paitsi jos sataa)
025. Miten kesästä voisi olla pitämättä? Loma, aurinko, mökki, järvi...
026. Puhun joka päivä yksikseni englanniksi
027. Silti menen lukkoon aina, kun opettaja kysyy jotain
028. Kai Suikkanen on mielestäni nero
029. Olen antanut kaikille varpailleni P:llä alkavat nimet
030. En pidä muotiblogeista, mutta silti luen niitä

031. Luen myös muitakin blogeja ja muutamia legacyja
032. Lempinumeroni on 2,6,8 ja 15. Ai niin ja 9!
033. Itken usein ja melkein mille tahansa (viimeksi tuli kyyneleet silmiin äsken, kun luin Ilta-Sanomista TPS:n mestaruudesta kirjoitettuja artikkeleita)
034. Herb Brooks oli myös nero
035. Jostain syystä mieleeni tulee vain jääkiekkoon liittyviä faktoja
036. One Tree Hill on tv-sarjoista se paras
037. Hyllystä löytyy kaikki One Tree Hillin dvd-boksit, paitsi se uusin eli 6. kausi
038. Olen opiskellut saksaa, ranskaa ja espanjaa
039. Minulla on sukulaisia Portugalissa
040. Posiitivisuus on aina parempi kuin negatiivisuus, sillä jos pettyy niin ainakin tietää elävänsä

***
041. Kaupungilla käydessäni mukaani tarttuu paljon suuremmalla todennäköisyydellä kirja kuin vaate
042. Tosin ostin kyllä tänään uudet farkut...
043. Haluaisin opiskella venäjää, vaikka en pidäkään siitä valtiona enkä jääkiekollisesti
044. En voisi elää ilman tallentavaa digiboksia, se on niin kätevä
045. Olen murremagneetti
046. Olen sympaattinen
047. En osaa kokata
048. Suosin S-ryhmää
049. En tiedä taiteesta mitään (maalaukset, veistokset jne)
050. Kirjallisuus on kiehtovaa
***
051. Jee nyt jo yli puolen välin!
052. Minulla on pähkinäallergia
053. Pikkusiskoni on paras
054. Vihaan aikaisia aamuherätyksiä, mutta jos on vapaapäivä niin herään mielelläni aikaisin
055. Viron kieli on söpöä
056. Australian aksentti on ihana
057. Oon huono kertomaan itestäni
058. Olen aina ihan liian ajoissa joka paikassa
059. Suomen kieli kuulostaa tönköltä tv-sarjoissa
060. Mainokset ovat usein tosi tylsiä, mutta jääkiekkomainokset niin hyviä (esim. Swedish Twins on helmi)

061. Tosi tapahtumiin perustuvat elokuvat ovat aika pelottavia
062. Mun pikkuvarvas on varmaan halvaantunu, kun se ei liiku, kun toisten mukana
063. Oon vilukissa
064. Syön liikaa karkkia
065. Mulla on ollu Nomination-koru jo kolme vuotta ja se ei oo vieläkään täynnä!
066. Seuraavaksi ostan siihen vaahteranlehden, sen Kanadan lipun version
068. Olen pikkutarkka ja nipotan
069. Omistan kaksi pikkusiskoa, mutta toista näen harvemmin, enkä edes tunne niin hyvin, koska en asunut sen kanssa samassa talossa
070. Olin 3, kun vanhemmat erosivat
***
071. Ihmettelen aina miksi sukulaiset, joita näen todella harvoin sanoo: "Kyllähän sinä nyt ... olethan niin ahkera!", mistä ne tietää olenko edes?
072. Liian suorasanaiset ihmiset ovat pelottavia
073. Olen köpsä
074. Mursin kerran nilkkani trampoliinilla hyppiessäni, kun multa vietiin pomput ja tulin väärässä asennossa alas
075. En koskaan unohda sitä ääntä
076. Mulla oli violetti kipsi, johon kirjotin runoja
077. Akvaariokalat on aika kivoja
078. Melkein kaikki huonekalut tässä asunnossa on peräisin Ikeasta...
079. Olen järjettömän pihi
080. Ostan joka vuosi kalenterin ihan vain siksi, että kirjoitan joka päivälle jotain laulunsanoja tai omia ajatuksia eli pidän sitä vähän niin kuin päiväkirjana
***
081. Coldplayn The Scientist on todella hyvä kappale
082. Syön juuri tiikerijäätelöä, mums
083. Itsestään on vaikea kirjoittaa antamatta huonoa kuvaa
084. Voisin puhua ja puhua vaikka kuinka kauan sellaisen ihmisen seurassa, jonka todella tunnen
085. Rakastan jääkiekosta puhumista
086. Tykkään, kun naapurissa asuu kiva tyyppi, jonka luona on kiva käydä teellä
087. Mulla ei oo enää toista kummia, kun hän irtisanoutu
088. Sanon aina 'mää' enkä 'mä'
089. Musiikkivideot on pääasiassa rumia
090. En osaa laittaa hiuksia mitenkään
***
091. Enkä pidä kampaajalla käynnistä, koska en halua koskaan kokea sitä, kun itkee hiusten vuoksi
092. Ostan aina äidille lahjaksi Nomination-palasen
093. Sateessa olisi kiva kävellä, jos kengät ja sukat ei kastuisi
094. Pienenä saunoin saavissa
095. Oon ollu auto-onnettomuudessa amerikanraudan kyydissä ja sille ei tapahtunu mitään, mut muille autoille kyllä (ketjukolari, eikä ollu iskän vika)
096. Post it-laput on kivoja
097. Kirjoittelen niihin usein typeriä asioita, kuten "There is always hope for everything" tai "Water can make you wet"
098. En kuuntele radioissa soitettua musiikkia, mutta MTV on usein päällä ja yli 90% siitä musiikista on mielestäni järkyttävää
099. Jos soittaisin kitaraa, soittaisin sitä niin kuin Kurt Cobain eli "väärinpäin"

Nyt on viimeisen ja tärkeimmän faktan aika:

100. Mahani nimi on Uwe

Onnittelut, jos jaksoit lukea!