Kuten arvata saattaa, iski lisää koneongelmia! En tiedä mikä mussa on, että koneet karttaa kaukaa, mutta nyt on kone korjattu ja toiminut toistaiseksi hyvin. Kuitenkin yksi asia muuttui. En ole enää yhtään kiinnostunut edes avaamaan Simsiä, vaikka ladatut sun muut onkin tikulla. Yksinkertaisesti innostus, joka alkoi hirveän suurena latisi samantien pois, kun olen tässä muutaman kuukauden joutunut konetta odottamaan.

En hylkää tätä maailmaa lopullisesti, ainakin niin toivon, mutta tällä hetkellä olen ajatellut keskittyä vähän paremmin ystäviini, joita olen laiminlyönyt tietokoneen takia. En halua olla se ihminen, jolla ei ole mitään muuta elämää kuin koulu ja tietokone. Sellainen olen ollut jo muutaman vuoden.

Toivottavasti ette unohda minua, sillä minä en koskaan unohda teitä :-) En poista blogia, vaan jätän sen Dayn muodossa tänne. Ehkä jonain päivänä aloitan uuden tarinan, ehkä.

Ps. Testailin vähän aikaa sitten The Sims 3:sta, mikä oli hieman outo ja aiheutti päänsäryn. Saattaa olla että intoudun seuraavaksi sen maailmaan, koska 2 on jo niin nähty.

Hyvää syksyn alkua ja anteeksi, mutta älkää olko surullisia, kaikki loppuu aikanaan ja nyt teillä on uusia ihanempia tarinoita löydettävänä!

Kiitos kaikista kommenteistanne ja kärsivällisyydestänne :)

-Raleigh